Veckans lack- different

Denna vecka även i tid för att jag inte orkar plugga mer. Har egentligen inte pluggat så mycket men vi kan ju låtsats, hehe. Tyvärr så har jag bara gjort 1 av de 3 saker jag skulle, men jag har varit sjuk så det kan inte hjälpas. Jag har känt mig dålig hela helgen... Men bara så ni vet (hah) så kommer inte upg. att komma in försent till mina lärare utan det är mer av en egen deadline, jag bestämmer liksom då ska halva vara gjort osv. (ni fattar). Så det gör inte så mycket.
 
Veckans naglar är lite exklusiva, de är två färgade och tummen har en diamant för att det skulle kännas lite mer som jag. Dock är det helt fel färg på bilderna, det ser ut som att det är ett ljusblått lack som bas men det är turkost och dessutom är det mer grönt än vad det är blått. Konstig?! Men ni får ha lite fantasi, precis som jag måste ha när jag ska bestämma vad jag ska ha på naglarna varje vecka. Det är verkligen svårt att bestämma vad jag vill ha, först ska jag bestämma vad och sedan ska jag bestämma färgerna. Det är in princip omöjligt för mig med beslutsångest. Så det tar några timmar, men oftast är jag nöjd i slutändan. Som nu, jag är ganska nöjd. Tror dock att det hade varit snyggare med typ vit och rosa men samtidigt gillar jag att mixa starka färger.
Vad tycker ni?
Hoppas ni haft en bättre helg än vad jag har haft, dock har jag ätit semlor så det piggar ju upp en lite.
Pusss på er
 

Kommentarer
Postat av: felicia

fint :)

Svar: Tack tack :)
Emma Vinell

2014-02-03 @ 14:24:16
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0