Torsdag

Hej babes! Dagen, eller gårdagen är det ju men i alla fall, var en skratt och klant dag för mig. Jag klantade till det några gånger bland annat när jag la mobilen på en bok, pillade med boken bara för att, öppnade den och mobilen fick hälsa på golvet. Smidigt...

Sedan skrattade jag och mina tjejer en hel del. Det är bra och roligt att skratta, logiskt haha, men när det bli till en överdrift på lektionerna förstår jag att lärarna reagerar. Fick en tillsägning och då får man verkligen inte skratta mer så jag höll det inne och blev röd i ansiktes resten av dagen haha. Ingen underdrift.
Trevlig dag... Imorgon har vi bara en lektion, ovärt men vad gör man inte? 
Pusss
Såååå snygga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0