Take on me

Hej min gulliga läsare, skulle kunna skriva era namn för jag vet in princip vilka det är som läser bloggen haha. Då har jag lite dåliga nyheter. Jag har valt att ta en liten paus från bloggen. Bara i två veckor och jag kommer säkert slänga in några korta inlägg här och där trots det (har några schemalagda inlägg). Jag antar att man kan säga att jag tar en paus från vardags bloggandet. Det är så mycket i skolan just nu och jag orkar inte känna någon press över att jag måste skriva här också, tro mig att ha alla arbeten över sig räcker. Fyra av våra stora arbeten ska in innan och efter lovet (+ allt utöver de) så jag kommer ha fullt upp, tro mig. Jag tror nog ni känner igen er. Så här med slipper jag förhoppningsvis känna skuld och ni behöver inte undra vart jag tagit vägen.
Pusss
Tänk er att ni sitter i bilen på väg till stranden en härlig sommardag och har stoppat i hörlurarna och satt på denna låt. Älskar låter och på något känns den som den där "på väg till stranden låten". Börjar faktiskt längta till sommaren rejält nu... Vill inte ha snö längre, vill ha sol, bad och värme.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0