Dagen i några meningar

Hej på er, det där med att jag skulle börja blogga som vanligt igen gick ju sådär. Jag har varit i fjällen och haft mycket annat att göra under dagarna helt enkelt. Jag tänkte lägga upp bilder där ifrån idag, tyvärr bara mobilbilder men det får duga för jag orkade inte ta med mig systemen ut i baken... 
 
Idag ska jag starta dagen med lite plugg, sedan ska jag ta tåget till Norrköping vid lite i ett. Sen har jag två timmars väntan på bussen så jag tänkte passa på att springa några ärenden på stan. Måste bland annat köpa hårfärg. Inte kul, men det behövs! Mitt hår har helt tappat glans och färg så jag ska slänga i en till toning.
 
När det börjar bli varmare och man känner att sommaren är på väg ska jag nog försöka gå tillbaka till min gamla hårfärg. Jag vill inte ha den råttfärg som jag hade men samtidigt vill jag vara ljus på sommaren (orka färga mörkt när solen vill bleka). Så jag tänkte att jag vill ha min gamla men med slingor så det blir blondare. Jag vill ha den hårfärg som jag får på sommaren när håret har bleks, typ.
 
De senaste dagarna har jag lyssnat sönder denna låt. Tycker den är jättefin. 
Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0