Bilder från fjällen

Här kommer lite bilder från fjällen.

Clara fick rita på min arm på vägen upp i bilen. Det var väldigt skönt när hon höll på men jag ångrade det efteråt, det kladdade nämligen väldigt mycket på min tröja...


Vi hade sol alla dagar utom en och det var nästan som en chock...! Känns som att solen har varit  borta sen i sommras så det var ett glatt återseende.



Ingen kommentar på den sista bilden...


Sista dagen (den utan sol) snöade det som bara den! Det kom säkert två decimeter.


Sedan bar det hem igen. Kort sagt hade vi det jättebra i fjällen eller grönklitt som vi var i. 

Imorgon är det skola som gäller, det är jag väl inte sådär jätte taggad på men samtidigt gillar att det för med sig rutiner och smink. Haha, jag tycker man ser mycket fräschare ut när man går i skolan. Man orkar ju liksom inte sminka dig på loven om man bara ska vara hemma eller åka skidor så det ska bli kul. Nu ska jag kolla på ponnyakuten och sen sova.
Pusss





Kommentarer
Postat av: Clara Johansson

Trevligt det där med armen

2014-09-15 @ 17:12:53
URL: http://missclaris.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0