Youtube top fem

De flesta vet hur beroende jag är av Youtube, kollar i snitt 3 timmar per dag... Like I said BEROENDE... Jag älskar det så sjukt mycket så vad passar bättre än att dela med mig av mina favorit youtubers? Gud vad intressant för er haha. Men jag tycker att det är roligt så jag kommer göra det ändå, hoppas ni också gillar det.
 
Zoe Sugg (Zoella) ligger högst upp på min lista och har för den delen gjort det i flera år. Finns en miljard anledningar till varför jag älskar henne men om jag skulle skriva om alla mina fem favorit youtubers i detta inlägget skulle det bli ett sådant inlägg som inte ens jag orkar läsa igenom så det struntar vi i och så lägger jag upp en video med varje youtuber så kan ni helt enkelt välja vilka ni vill se om ni nu vill se några. Jag rekommenderar starkt att ni gör det, det blir förhör på måndag.
 
Meghan Rienks (MeghanRosette) ligger strax under Zoe, hon är så sjukt rolig och det märker man helt klart av i denna video! Jag skrattade mig igenom hela videon.
 
Alfie Deyes (PointlessBlogg) Tar tredjeplatsen. Jag började kolla på han mellan ett till två år sedan för att han blev tillsammans med Zoe och nu älskar jag han. Är de inte super söta tillsammans?
 
Colleen Ballinger (PsychoSoprano och MirandaSings) måste hamna på nästa plats, jag skrattar mig genom nästan alla hennes videos, både de som hon med flit gör sig rolig på med Miranda (hennes karaktär) och de som hon bara är sitt roliga jag i.
 
Ingrid Nilsen (MissGlamorazzi) tar sista platsen på denna top fem lista och det är inte så dåligt. Jag skulle lätt kunna göra en top 50 med tanke på hur många jag älskar men det orkar jag inte. Jag måste dock erkänna att det känns som att jag är otrogen mot de jag följer, ni får helt enkelt gå in på min kanal och kolla genom de jag prenumererar på (haha, jag är största tönten). Ingrid är i alla fall framförallt en skönhets youtuber så för er som gillar smink är hon perfekt! Men hon gör även inredningsvideos och matlagningsvideos.
 
Hoppas ni gillade någon av videosarna annars får ni gå på Youtube och leta er fram själva. För det är det som är så bra med Youtube, det finns något för alla!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0