Julbak

Hej babes!
Det var några dagar sedan nu. Jag har verkligen inget att skriva om... Jag gör liksom inget om dagarna. Antingen jobbar jag eller så är jag ledig och typ bara sitter framför datorn. Men jag ska försöka att göra små kortis inlägg lite oftare. Tänkte även prova något nytt inom några veckor så stay tuned... 

Men i lördags gjorde jag faktiskt något! Först jobbade jag hela dagen med "my boys" som jag kommer kalla de här. Efter det åkte jag till Agnes där hon och Adde var i full gång med julbak! De hade redan bakat pepparkakor men jag hann i alla fall vara med och baka knäck. Det var mysigt att träffa de även om det bara va för några få timmar för min del. Det går alldeles för lång tid mellan gångerna. Känns som jag inte träffar några vänner längre, jag har jobbar ganska mycket på sistone och när jag är ledig är jag helt slut eller i Katrineholm så det blir svårt. Jag har inte ens träffat Jossan på flera veckor och saknar henne något enormt... Får våldgästa henne någon dag. Men hon har ju skola och häst också så det gör det ju inte lättare att få ihop det. 



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0