Tisdag

Hej på er!
Idag har jag varit i stallet för första gången på sjukt länge, jag har helt glidit ifrån ridningen. Fast det gör inte så mycket jag kan ju ta upp det i framtiden om jag skulle vilja! Det var i alla fall mysigt att umgås lite med Manne (häst). Jossan har lämnat mig för Barcelona så jag tog han en dag medan hon solar sig röd.

Just nu kollar jag New Girl. Jag har sett några få ansnitt av det när det gick på tv men nu har jag bestämt mig för att kolla på det på riktigt eller vad man ska säga(?) Jag behöver en "gör dig glad serie" och den är verkligen rolig så den passar nog bra som back up medan jag letar efter någon som kan ersätta Gossip Girl. Några förslag? 
Nu ska jag fortsätta kolla på New Girl, började precis och är redan på 4e avsnittet haha. 

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0