One piece

Hej på er! 
Då sitter jag på jobbet igen och idag har jag bilen för att mamma och de äntligen kommit hem! Den lilla bilen som jag skulle åka i medan de var borta gick ju typ sönder direkt så jag har cyklat och åkt buss vilket har funkat men man blir så bekväm när man har körkort så jag har tyckt att det har varit ganska besvärligt. Men nu är det som sagt slut på det. Dock har jag ju bara två nätter kvar efter denna så det hade ju inte varit hela världen att cykla eller åka buss de nätterna också men ändå. Det blir nog McDonalds toast imorgonbitti för att fira haha. Var så hungrig för några timmar sedan så jag åt upp min frukost... Ångrar mig lite men å andra sidan är det inte kul att vara hungrig. 

Nae, nu ska jag återgå till var det nu var jag gjorde. Jag skulle bara titta förbi. Ni kan få se min nya one piece också apropå inget. Dock är det en mobilbild men den duger nog. Tycker den är superfin, älskar att den är grå och diskret men ändå har vita detaljer. 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0