Haul

Hej på er!
Jag har köpt ganska många saker de senaste dagarna eftersom lönen har kommit så jag tyckte det passade bra med en haul. Jag har bara köpt saker jag behöver till i höst och vinter. Det finns ju såklart att hitta billigare än det jag gjort men jag gillar kvalité för då håller det längre och är skönare att ha på sig så därför kostade allt ganska mycket. Det tre första sakerna jag köpt är från Boozt och resten är från stan här i Norrköping.
En rosa och vit kofta från Odd Molly | 1695:-
 
Ett par Ugg Australia. Jag har vetat ha ett par äkta jättelänge för vem vill inte gå runt på moln? De ser inte helt ut som på bilderna, skorna är i samma färg som de är högst upp på kanten av skon | 2199:-
 
Ett par svarta kängor från ecco. Mina kängor gick sönder förra vintern så det var dags för ett par nya | 1400:-
 
På MQ köpte jag en svart höst/vårjacka från STOCKH LM, det var verkligen nödvändigt har ingen ordentlig. Jag har släntrat runt i min skinnjacka i 3 år nu... Tyvärr gör sig inte jackan helt rätt på bilderna. Den är svartare än vad den ser ut på bilden | 1499:-
På Åhléns köpte jag en stickad tröja från WERA Stockholm. Den är väldigt fin på för att den sitter ganska nära kroppen fast ändå inte, det är väldigt svårt att förklara! Den är i alla fall svart, vit, rosa och grå och har dragkedjor | 499:-
Sedan var jag tvungen att köpa ett par hörlurar för att mina Iphone glappar och de är de enda bra jag har. Så jag köpte ett par rosa Happy Plugs på Clas Ohlsons | 299:-
Det var det. Jag kanske även ska berätta att jag valt att strunta i att visa allt jag köpt under sommaren. Jag har skjutit upp det väldigt länge och nu orkar jag inte! Vet ni hur svårt det är att fota kläder, smink och sånt? Testa så ska ni få se haha.
 
Hoppas ni gillade haulen nu ska jag kolla på någon film eller youtube!
Pusss
 

Kommentarer
Postat av: bff J :pPppp

hahahaha du är ju knäpp, kör slut på hela lönen direkt :'D
inte lite i taget, haha men puss. snyggt var det iaf :*

Svar: Haha! Jag vet... Tack älsklingen min! :*
Emma Vinell

2014-08-29 @ 11:50:08
Postat av: bff J :pPppp

hahahaha du är ju knäpp, kör slut på hela lönen direkt :'D
inte lite i taget, haha men puss. snyggt var det iaf :*

2014-08-29 @ 11:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0