Hallå där

Hej på er! 
Det här med kontinuitet är något jag tydligen aldrig kommer förstå mig på men som jag har sagt kommer jag bara blogga när jag känner för det och gör jag just nu! För tillfället sitter jag på jobbet i en fåtölj som knakar och knarrar så fort jag rör mig. Sjukt jobbigt... Klockan är ju inte ens 01 så det är över sex timmar kvar innan jag slutat och allt jag kan tänka på är min säng och choklad. Två saker som för övrigt alltid är on my mind. Allt jag har nu är en liten yoghurt för resten av maten glömde jag hemma... Vi får se om jag överlever. Annars är det bra. Det är mysiga barn och just nu sitter jag och en annan personal och kollar på någon film. Kommer inte ihåg vad den heter men det är någon actiondrama. Jag är mer för typ komedier och romantiska filmer pga att jag fattar nada när det händer för mycket på samma gång, typ han jobbade med han förut men sen gjorde han så och då hände det och bla bla bla. Jag är ansiktsblind när det kommer till filmer så jag förstår inte haha. Det finns säkert någon som förstår mig(?)

Vad har hänt sen sist då? Jo, inte så mycket! Jag har jobbat, sovit, träffat kompisar, badat, festat och ja sånt man gör på sommaren. Dock har jag varit dålig på att sola. Känner mig blekast i världen fast det vet jag ju att jag inte är men ändå. I och för sig är det kanske bättre för kroppen. Får se om jag lägger mig en stund imorgon, ska ju trots allt vara ca 30 grader. Fast det är nästan för varmt om man inte har en pool och obegränsat med kalla drinkar. Får se hur jag gör! Nu ska jag jobba vidare (kolla vidare på filmen haha) och ni ska få njuta av några bilder som jag tagit de senaste veckorna. Kvalitén är väl inte direkt den bästa men det får duga!








Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0