Veckans lack- fabolous

Jag bestämde mig precis för att blogga extra bra i veckan som kommer. Inga superlånga inlägg och inte bara om skolan. Ska försöka hålla mig kort och bra. Återigen så suger jag på att förklara... 

I alla fall, veckans lack! Denna vecka körde jag silverglittriga naglar rakt av. Om jag ska vara ärlig glömde jag mina nagellack hos mamma så jag var tvungen att åka ner till stan och köpa ett. Söndagarna är ju "måla naglarna dagen" och vad gör man inte. Haha nej, jag hade självklart några lack hos pappa också men inget som jag var sugen på och eftersom vi ändå skulle till stan passade jag på att köpa ett nytt lack. (Jag erkänner än en gång att jag suger på att hålla i mina pengar Sanna. Speciellt när det kommer till nagellack, haha)
Detta är i alla fall resultatet

Dåliga bilder eftersom jag inte använder min kamera... Men man ser i alla fall. Idag blev jag faktiskt riktigt nöjd. Det är ett diskret lack som passar till allt samtidigt som det sticker ut lite. Dessutom finns det inte en enda bubbla! Jag vet inte om det är lacket eller mina naglar som blivit bättre men nöjd är jag i alla fall.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0