Småååå detaljer

Uttrycket "det är detaljerna som gör hela looken", eller jag vet inte om det är ett uttryck men man brukar i alla fall säga det, passar ypperligt även på naglarna. Detaljerna gör naglarna. Som ni vet kan jag inte hålla mig från mina naglar, när jag inte är helt nöjd lägger jag till små saker hela tiden och tillslut blir det för mycket istället... Det hände nämligen precis, haha. Jag var inte nöjd med helblanka naglar så jag la till mintgröna prickar på mina ringfingrar och blev väldigt nöjd. Men trots det tänkte jag "hade det inte varit coolt om jag hade rosa prickar i de mintgröna prickarna?" och så gjorde jag det. Men det blev som sagt fööör mycket och det såg bara konstigt ut så jag gjorde om naglarna och tog bara mintgröna prickar och  blev återigen nöjd. Jag tycker det är supergulligt att bara ha något litet som sticker ut från det vanliga. Vad tycker ni? 
Pussss

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh! Fint! Och det silvriga överhuvudtaget var jättesnyggt.

Svar: Tack, visst blev det. Gillar din header!
Emma Vinell

2014-04-07 @ 21:24:42
URL: http://tobehappy.blogg.se/
Postat av: MATILDA

snygga naglar!

Svar: Tack! Fin blogg, känner verkligen igen mig i ditt inlägg om prestationsångest...
Emma Vinell

2014-04-08 @ 08:49:20
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0