Påsklov

Hey babes! Usch och fy... De sista dagarna har varit såå jobbiga, man kan säga att jag har haft fullt upp. Idag hade vi både kursprov i fyra timmar följt av en muntlig redovisning. Egentligen skulle vi även haft ett prov i religion men vår lärare fick reda på att vår dag redan var så sjukt jobbigt så hon strök provet (ska pussa hennes fötter). Kursprovet gick i alla fall skit rent ut sagt. Så fort det handlar om KP är det som att min hjärna slår om och presterar dåligt. Aja, det är inte på liv och död i alla fall. Därefter gick redovisningen okej, det kunde gått bättre men jag är nöjd med både min och Sannas insatts (du är bäst gumman). Efter det hade vi en ganska slapp religionslektion med in princip bara diskussionsfrågor. Fast det var ändå svårt, jag tycker det är så svårt att förklara. Vi pratade om donation som jag absolut är för men jag tror att det kom ut som att jag är emot, haha. Jag tycker bara att tanken på att exempelvis min mamma ska begravas utan sina organ är konstig om ni förstår vad jag menar? Jag är fortfarande för det men det känns på samma gång främmande på något sätt. Jag vet att det räddar liv och det är därför jag är för men jag vill på samma gång att min mamma ska ha kvar sitt hjärta när man begraver henne. (Hemskt att skriva om sin mammas begravning...) 
 
Nej nu stryker vi allt skolsnack, fast jag måste säga att jag har varit bra på att blogga om annat i veckan. Nu har jag i alla fall påsklov, skönt. Jag ska inviga det med en Ben & Jerry's i min säng framför Dear John. Som jag har längtat efter att bara få vara. 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0