Hur jag än gör slutar det alltid med godis i handen

Hej my dear friends. Åh blev sugen på att se Dear John när jag skrev dear... Kanske blir lördagsfilmen(?) Vi får se. Igår var jag ledig och jag var verkligen ledig. Vaknade runt halv 10 och låg i sängen till straxt i 11. Sedan runt 12 gick jag ut på en härlig promenad med fredagspodden i lurarna och solen i ögonen. Jag kände att jag verkligen behövde det. Det är få personer som får mig att skratta och gråta på samma gång men Hannah och Amanda i fredagspodden lyckas. Jag mår som bäst efter att ha lyssnat på de ett tag, jag vet inte exakt varför men jag känner igen mig sååå mycket i de och när de peppar varandra peppar de även mig (typ). Nu kom jag lite of track känner jag.
 
Under promenaden tog mitt sockerberoende över kontrollen och jag kom tydligen till ICA och vilken tur jag hade. Visakortet låg som av en slump i jackfikan, haha. Nej planen var faktiskt att köpa godis till helgen för jag tyckte inte att chokladkakan jag redan hade räckte och jag hade tur. Godiset på ICA kostade bara 29kr/kg, lucky me!
Godiset smakade i alla fall super, åt upp nästan hälften framför letsdance (Go Kenza och Benjamin). Jag tycker det är lite orättvist att Patrik den lyckstolpen får stanna medan många andra bra måste lämna. Aja, det är bara en tävling. Efter letsdance kröp jag ner i min säng framför Det regnar köttbullar 2 men jag orkade inte kolla så länge så jag pausade och kollade på resten idag. Den var faktiskt bra, älskar barnfilmer.
 
Just nu är det ett litet frågetecken över resten av dagen, jag ska bara ta det lugnt tänkte jag men frågan är vad jag ska hitta på...? Vill gå ut något eftersom det är sådant härligt väder men frågan är vad jag ska göra ute. Jag hittar säkert på något med Clara eller Albin. Kanske hoppar lite studsmatta. Hoppade faktiskt lite igår och det var riktigt kul men ovant. 
 
Hoppas alla har en bra helg även om det är många som gör högskoleprovet. 
(Gårdagens outfit till ICA haha. Jag gjorde världen lite mer rosa)
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0