En runda på stan

Hej, idag åkte jag från pappa till mamma för att fira lite påsk hos mamma också. När jag kom till Norrköping mötte mamma upp mig och vi passade på att gå en snabbis på stan. Det var bland annat erbjudande på mitt puder från Make Up Store så jag köpte ett även om det jag redan har kommer hålla ett tag till. Sedan var vi inne i några butiker och bara kollade runt, provade massa och mamma köpte bland annat kläder och leksaker till Munde samt några enkla linnen till sig själv. Det enda jag köpte i klädväg var några strumpbyxor på Lindex. Jag måste hålla i mina pengar till studenten!
Strumpbyxorna kostar 69:- | Pudret kostar 100:- månaden ut (ord. 249:-) | Den vita ögonskuggan (som jag kommer highlighta med) kostar 149:-
 
Hoppas alla har en härlig påskdag i solen!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0