Dear John

Vet ärligt inte hur många gånger jag har sett Dear John. Det är helt klart min favoritfilm (haha, jag har till och med en tavla i mitt rum på Amanda och Channing eller Savannah och John är det väl i detta fall). Om du har en film som du kan kolla på 100 gånger i rad utan att tröttna förstår du mig förmodligen. Jag bara älskar den. Idag han jag knappt starta den innan tårarna kom och sedan grät jag konstant i över en och en halv timme. Dessutom gråter jag som med hela kroppen, det kommer inte bara några tårar utan allt ur hela kroppen släpps ut vilket resulterar i skakningar. Haha, det låter ganska sjukt när man läser det. Men det blir som en urladdning för mig och ibland är det skönt. Nu ska jag muntra upp mig lite genom att kolla på top model.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0