The Conjuring

Hej!
Igår var det en vanlig skoldag som avslutades med att vi (3/4 av mitt "gäng") gick på The Conjuring. Kvällen började med att jag gick till bussen i min egna lilla värd och hoppar högt av att en ropar "HEJ EMMA!". Då var det en lärare på skolan som sprang förbi och redan då kände jag att det kanske inte var den bästa idén att se en skräckfilm som vuxna, biffiga karlar blir rädda för om jag blir rädd för en lärare haha. Men filmen var väldigt bra men också väldigt läskig! Jag satt med knäna uppe vid ansiktet och smågrät stora delar av filmen, haha. Jag var inte direkt livrädd utan roligt rädd och som många redan vet så har jag lätt till tårarna. När det gäller filmer så gråter jag om de är: läskiga, roliga, sorliga, romantiska, hemska, glada osv. det finns tårar för allt.
 
Sen slog kl. 00.00 och helt plötsligt blev det fredag den 13:de... Brukar inte vara skrockig av mig men seriöst typ 00.01 tappar jag min iphone i golvet och får panik. Som tur va var det ingen spricka. Sedan la jag mig i min säng och kollade på en Disneyfilm för att bli av med den tidigare filmen. Sedan somnade jag.
 
Nästa gång jag vaknade var kl. 03.45 och då kunde jag inte somna om... Tänkte på filmen. Så jag börjar snacka med Emma C och hon sa att jag skulle kolla på en till Disneyfilm, så det gjorde jag! Och då tappar jag ner min mobil bakom sängen och får panik för att det lät sjukt högt men ingen spricka då heller. Pust!
 
Nu på morgonen har jag inte gjort så mycket, eller jag tappade min mobil bakom ett element men tack gud, ingen spricka då heller. Men jag känner att jag behöver byta till ett säkrare skal! Jag dööör om jag får en spricka!
 
Idag ska jag plugga lite  sedan ska morfar komma och fira mig vid typ 15.00 och vid 16.00 ska jag till stallet med Jossan. Fullt upp alltså!
Hoppas ni alla får en härlig fredag.
Pussshej!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MOA ~ brunetten i homs

Ååh skulle ha sett den i fredags, men när jag och mina kompisar kom till göteborg så fdanns det inga platser kvar! :(

Svar: Åh.. Tråkigt! Helt klart värd att se men den var väldigt läskig!
Emma Vinell

2013-09-15 @ 10:22:16
URL: http://blogg.improveme.se/homs/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0