Rena rama fluffet

Hej babes! 
Idag har jag varit i skolan som vanligt, blev klar med min novell i svenskan, tufft men nu är jag klar. Hatar svenska, man måste tänka på vad man skriver, hur man skriver det och även alla jävla regler överallt. Det enda som gjort svenskan okej är de lärarna som vi har haft. Visst det har varit sjukt tråkiga arbeten men om man dessutom hade haft en dålig lärare så hade det varit ännu tråkigare. Just nu gillar jag vår svenska lärare, hon är verkligen snäll och så men på sätt och vis saknar jag vår tidigare lärare också. 

Efter skolan har jag inte gjort något, det är kaos här hemma för några har varit här och sprutat något medel så våra kryp ska försvinna.😳
Så jag har knappt kunnat göra något. 

Nu snart ska jag se idol, vill träffa Jossan så om jag hinner ska jag gå till henne, om hon är hemma dvs. (Jossan om du ser detta kan du gärna dra iväg ett sms) 

Igår somnade jag med flörta så resultatet av det var fluff-lockigt hår... Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0