O.P.I

O.P.I är ett av mina favorit lack, den ger en täckande och slät finish. Love it!Tyvärr så är det ganska dyrt, de kostar 150kr st. Men å andra sidan så innehåller de mycket också, hela 15ml. 15ml låter ganska lite men om vi pratar nagellack så är det väldigt mycket. 
Om vi tar två vanliga lack som exempel: Isadoras lack innehåller 6ml och kostar oftast 70kr, Depends lack innehåller 5ml och kostar runt 20kr. Självklart är det olika kvalitéer i och med priserna. Så det är liksom inte bara priserna som skiljer de åt utan lacken är, enligt mig, som natt och dag! 
 
I alla fall så köpte jag ett rött O.P.I lack idag. Väldigt snyggt och klassikt, först kunde jag inte bestämma vilken färg men tillslut bestämde jag mig för detta:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0