One piece

Jag funderar på att köpa en till one piece. Eller jag har ju en Ziperall sedan innan men nu funderar jag på att köpa en riktig, eller Ziperall är ju riktig men ja ni fattar!
 
Fråga är bara vilken och om det är värt att lägga ner de enda pengar jag har...? Dvs. Inga nya vinterskor eller kläder förens typ den sista oktober... hm. är det värt det? Jag älskar ju verkligen den jag har och jag lever typ i den under höst och vinter. Därför är det sjukt jobbigt att ta den mellan mamma och pappa, om jag hade en på varje ställe så vore det ju toppen.
 
Jag har tänkt på en grej, jag måste alltid köpa dubbelt av mycket för att jag har skilda föräldrar men jag har ändå samma summa pengar som alla andra... Livet är orättvist. Tycker att mina föräldrar borde ge mig en extra slant varje månad bara därför! 
 
Här är några som jag har fastnat för, alla ligger mellan 1100 och 2000 kr + minst 100 kr i frakt.
Som ni ser så är jag inne på lite mer neutrala färger, den jag har är typ ceriserosa och väldigt färgstark. Jag älskar att den är det men jag skulle inte vilja ha två i så starka färger så om jag bestämmer mig för någon så kommer det bli något åt det neutrala hållet.  
 

Kommentarer
Postat av: MOA ~ brunetten i homs

SV: Haha jaså? Har ingen koll på hur Android eller någon annan telefon än iPhone ser ut hehe, men nu gillar jag verkligen designen! Och hur skärmen ser ut när telefonen är låst, skitsnyggt! :D

Svar: Håller med dig till fullo! :)
Emma Vinell

2013-09-21 @ 08:30:34
URL: http://blogg.improveme.se/homs/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0