Konstigaste dagen på länge...!

Skoldagen var ganska konstig! 
Det började med att jag låste in min nyckel i skåpet, precis när jag klickade igen det kom jag på att nyckeln inte satt i låset så då fick jag värsta ångesten över det... När jag sedan kom tillbaka till skåpet var mitt lås borta, först fick jag panik men när jag öppnade skåpet låg både låset och nyckeln inuti! Sjukt! Fattar inte hur det gick till! För jag är helt säker på att jag låste skåpet och jag hade inga nycklar på mig. Sanna eller aa Maggan95 menade jag haha, såg också att jag låste det och dessutom höll jag kvar i låset precis när jag låst det. Hur fan gick det till? Spöken? Hur kan de hamnat innanför? Om jag inte var så säker på att jag verkligen låste så skulle jag trott att jag la det där men både Sanna och jag såg det ju, läskigt...

Men i alla fall, idag skulle vi ha slutat klockan 4 men vi slutade ca 13.30. Det var någon som skapat ett rykte om att vår svenska lektion var inställd och det gjorde så att någon hade sagt det till vår engelsklärare som gav oss en läxa istället för att vi skulle behövt vänta i timmar på lektionen efter som den kom efter svenska lektionen. Dock var ju inte svenskan inställd och när vi sa det till vår engelsklärare blev hon mindre glad. Dålig förklaring. Fattar fortfarande inte riktigt vad som hände, haha! Men tur va väl det, vi skrattade så att vi dog i skolan. HAHAH! Så jag undrar hur det skulle slutat om vi blev ännu tröttare än vad vi redan var! Får typ lust att lägga upp video när vi skrattar fast ändå inte. Haha.

Så istället för lektioner gick jag och Maggan95 ner till stan. Men hon var tvungen att dra till sin buss så jag blev kvar själv. Hittade faktiskt en jättefin tröja som jag köpte, lägger upp bild senare för nu måste jag plugga. Ska kolla på gårdagens SHF och laga pizza med mamma ikväll så jag måste plugga innan klockan bli för mycket! 
Pussshej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0