Kommande inlägg

Hej, jag insåg precis att jag bloggar väldigt dåligt. Ibland måste man inse fakta och det är faktiskt sant, jag suger.
Hur roligt är det att läsa om mina tråkiga vardagar som alltid ser likadana ut? Usch orkar ju inte ens själv läsa mina inlägg, så hur ska ni orka det?
 
I alla fall så ska jag skärpa mig från och med idag, så får vi se hur länge det håller. I kommande inlägg kommer ni bland annat få se:
  • Foton
  • Videosar
  • Ämnesinlägg
  • Ny design
  • Lovade inlägg

Jag ser fram emot det så det borde ni också göra! Ska bara lista ut hur jag vill ha min blogg! Hmm... Några förslag? Kommentera gärna!

 
Pussshej!
 

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Så som du hade förut, blå har jag för mig? Och senn kanske någon cool header?
kram

Svar: Eller hur! Jag är också inne på blått! Jag hade ju en period där jag var helt ROSA och nu känner jag att jag vill ha bort det från bloggen i alla fall (inte annars hehe)
Kram
Emma Vinell

2013-09-20 @ 17:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0