Jag är så trött att jag skulle kunna dö...

Hej gubbar och gummor! 
Dagen spenderades i skolan, jag var typ död och pluggade inget... Efter skolan åkte jag och pappa och köpte några järn grejer till hallen. Sedan åkte vi till morfar för han gjort något med sitt internet... Vi trodde det skulle ta ca 10 min men det tog nästan 1,5 timme... Jag råkade somna (av utmattning) i hans soffa så för mig gick det fort, värre var det för pappa. Men tyvärr fick jag ingen tid över för att plugga... Jag känner att jag vetkligen behöver det men just nu måste jag prioritera min sömn också. Jag sov bara 3 timmar inatt och om jag inte får någon sömn blir inte mina skolarbeten bra...

Idag lämnade jag även tillbaka min väska som gått sönder, köpte ett överlack och körde en hel del. Fullt upp alltså!
O.P.I kostar 150:- 

Dessutom fick jag en till liten pressent av pappa :)
Denna låda som jag la ner mina kameragrejer i. Innan låg det två chokladkakor, mums!
Hoppad ni haft en bättre dag än jag, Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0