iOS 7.0

Hej, jag insåg precis att jag inte har bloggat idag! Ops...
Just nu sitter jag och glor på min mobil som försöker uppdatera till iOS 7.0 som kom ut idag, det står att det är 2 timmar kvar så jag antar att jag vaknar till en ny telefon. Fuck nu ändrades det till 4 timmar, åh.. Men förhoppningsvis är den klar när jag vaknar. Dock har jag två problem... Vad händer om min mobils alarm inte ringer? Och vad händer om allt raderas...? Då kan jag lika gärna ta livet av mig, allt är i min telefon. Där överdrev jag lite, att ta livet av sig är inget att skämta om, jag ber om ursäkt.
 
Innan jag skulle uppdatera så säkerhetskopierade jag min Iphone men precis när jag tryckte på uppdatera så kom det upp ett fönster där det stod att det hade misslyckats så nu är den inte säkerhetskopierad och jag vet inte hur man avbryter uppdateringen... Min lyckodag.
 
I alla fall, jag tycker att ni ska kolla in följande video. Alla måste ha sätt "tjejen med den roliga tallangen"? Annars får ni låssas att ni har det och titta på den i smyg, haha. Det är i vilket fall en tjej som heter Sarah Ellen, jag har följt henne ett bra tag via olika sociala medier så jag känner henne på djupet. Haha! Nej men hon är riktigt cool och denna video som jag länkat här nedanför är på barn som får kolla på hennes "dans video på YT" och sedan berätta vad de tycker osv. Sjukt kul, killen i hatten och tjejen som är supersööööt i slutet är helt klart mina favoriter!  
Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0