Hektisk morgon!

Idag gick vi upp vid typ halv 7, det var väldigt jobbigt att gå upp ur sängen... Men tillsist kom vi upp, trots kylan! Sedan tog vi bara på oss kläder och åkte ner till rese för att träffa Linn. Sen åkte vi alla tillsammans till en annan Linn för att alla de ville ha biljetter till 1D konserten i Danmark. Så när vi kom dit satte vi oss med 100 datorer, mobiler och en IPad för att lyckas få tag på biljetter. 
Och vi lyckades! Först fick Linn som vi va hos 4 ganska bra biljetter och sedan fick jag tag i de bästa! Blev typ attackerad när jag sa skrek att jag hade de, alla bara kasta sig mot mig för att se om det var sant haha. Jag sa typ "nej ta datorn inte mig, jag vill inte bli mosad!" Blev typ rädd haha. Nej men jag är jätteglad för deras skull, fatta vad roligt för dem! 
 
Just nu sitter jag och tittar på idol, älskar Sandra, George, Mirjam och Erik! (Och massa mer men de var de jag tyckte levererade bäst hehe). Senare ska jag plugga lite, är nästan klar med min svenska debattartikel. Dock suger den men man kan inte prestera på topp jämt, har ingen motivation...
Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0