Filmtips?

Ikväll kommer det bli en riktig myskväll med lillsyrran. Vi ska se en film med godis och cola såklart.
Några filmtips, gärna någon som är rolig för alla åldrar. Clara är 9 år gammal så engelska filmer funkar helt okej, pappa och Zandra kanske också ska kolla så som sagt gärna någon för blandade åldrar. Själv har jag typ ingen fantasi när det gäller filmer... Jag har typ redan sett alla. Filmfreak...? JA.
 
Dagen har bara flugit förbi, jag började med att fixa bloggen och ja det tog sin tid men det är skönt nu efteråt och jag är ändå helt okej nöjd. Sedan har jag och pappa fixat lite lister och lite annat skit för att vi håller på att göra om i vår hall, så jag passade på att övningssköra lite. Det enda som jag tycker är läskigt är de IDIOTER som inte blinkar och att parkera, haha. Men det går framåt, egentligen skulle jag skrivit in mig på körskolan i veckan men pappa och jag missförstod varandra så vi får ta det i veckan som kommer istället.
 
Hoppas alla har en härlig helg än så länge, puss.
Saknar sommaren men de ska samtidigt bli mysigt med höst och framförallt vinter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0