A night to remember

Hej igår hade jag en toppen kväll! Först var vi hemma hos Jossan och bastade och gjorde ansiktsmask


Sedan fixade vi oss och tog bussen in till stan. Där köpte vi godis och åt på restaurang, seriöst vi åt värdens godaste plankstek! 

Sen gick vi och såg The heat, helt klart en av de roligaste filmerna jag sett! Vi skrattade så vi tjöt, och vi skrattade när ingen annan skrattade för att vi fortfarande skrattade åt de som alla andra redan hade skrattar klart åt, Haha! Det var en lyckad kväll och det var fakriskt min födelsedagspresent från Jossan så hon var gullig och bjöd på allt. Och så fick jag även denna. 

Men som sagt en lyckad kväll, det måste vi göra om gumman! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gumman!! <3

Svar: <3
Emma Vinell

2013-09-15 @ 21:50:25
URL: http://josefinenyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0