18 år!!!

Hej på er!
Igår var jag med Madde och Adde och vi hade det kort sagt bäst! Först var vi hos hemma hos Adde och gjorde lite av varje. Vi åt våfflor (som förövrigt var sjukt gott), sedan fixade vi oss (smink alltså), sen satte vi oss och snacka lite och förberedde oss för utgång eftersom vi alla fyllde 18 i veckan. Och det blev inget annat än lyckat, vi hade en awsome kväll och natt. Vi träffade några härliga boys som var sjukt trevliga som vi faktiskt hängde med hela kvällen, haha. Vi dansade, drack lite (vi tog det väldigt lugnt), snackade och aa vi hade roligt helt enkelt. 
Sedan runt 2-3 gick vi hem till Adde och la oss, kommer inte exakt ihåg när heh (och det var av den enkla anledningen att jag inte kollade på klockan). Och sedan sooov vi ett tag. Och nu sitter jag hemma och borde plugga men nae jag kollar på film istället. BRA där Emma... Men aja jag måste plugga lite så ha det bäst liten häst.
 
Detta blev ett väldigt uppradat inlägg, menmen! Hur som helst, här kommer några gula bilder från igår.
 
 
Pussshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0