Veckans lack

Trodde ni att jag hade glömt er? (Förmodligen inte men det lät bra att säga det...)

Varje söndag lägger jag upp veckans lack men eftersom jag är ledig idag så tänkte jag att jag lika gärna kunde måla de idag. Dessutom bakade jag och Clara bullar igår kväll och det tog längre tid än vad vi hade planerat så det slutade med att hon gick och la sig och jag fick göra klart de själv... De blev inte så snygga men goda blev de faktiskt! 

Så idag tog jag bort mitt dip dye lack och målade på en silverrosa färg. Och inte nog med det! Jag la till caviar på mina ringfingrar. 
Vad tycks? 
(Måste säga att det ser bättre ur irl.)  
Pussshej!


Kommentarer
Postat av: Julia

Fina naglar!! :-)

Svar: Tack, fin blogg ;)
Emma Vinell

2013-10-08 @ 13:34:43
URL: http://alfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0