Till Sanna

(Bara för att du ber så snällt gumman haha)
Dagen har som alla andra onsdagar varit lång och tråkig. (Live: bussen höll precis på att krocka, braaaa!) 
Vår samhällslärare vill typ att vi ska gå med i ett ungdomsparti som en uppgift i skolan, what? No way! Haha.
Vi hade bokredovisning i svenska, det gick faktiskt bra. 
Sedan hade vi engelska, vi tränade massor hörövningar. Shit vad svåra vissa är, några är lätta men typ försäljare... Babblar på i 120 km/tim, haha. Fattar nada.
Sedan fastnade jag och Agnes i 20 minuter tillsammans med vår engelsklärare och en till. Vi snackade om lite av varje så det passade perfekt med min buss. 

Så ja nu sitter jag på bussen. När jag kommer hem ska jag se PRETTY LITTLE LIARS SOM HAR KOMMIT UT OCH JAG ÄR SÅÅÅÅ ÖVERTAGGAD😍
GUD! Love it...

Sedan måste jag plugga lite för vi har prov imorgon, men det gör inte så mycket för sedan är det lov. Yay! 
Kämpa in i det sista nu! 
Orkar typ inte platta mitt hår längre...
Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0