So far so good

Denna dag alltså...! 
Jag var barnvakt åt Munde på morgonen. Sedan lämnade jag honom hos sin dagmamma för att själv gå hem och lägga mig med datorn. Och det var väl ungefär där dagen vände från bra till dålig. Jag låg alldeles för länge i sängen vilket resulterade i att jag fick sminka på  2 min, skita i håret som nu är afro, springa till köket för att värma en pizza, jag hann inte äta upp den så jag slängde ner den i en påse och sprang till bussen. Som tur va hann jag i alla fall med bussen så nu hoppas jag att resten av dagen blir bra. Jag ska nämligen träffa mamma och kolla på saker till mitt rum. Sedan ska vi till några andra småbutiker och kolla runt på lite av varje. Hoppas vi hittar något fint! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0