Poppis i klassen

Hej, peps! 
Dagen har varit bra, började med engelska och en positiv överraskning! Sist jag träffa min engelsklärare sa jag att det börjar bli tråkigt på engelskalektionerna för att vi bara arbetar i boken. Det blir för långtradigt vilket leder till att många skolkar osv. Dessutom skulle vi haft ett sjukt stort prov nästa vecka. Men när vi kom till lektionen sa hon "vi skiter i allt, bränn upp boken! Stryk provet, jag håller med om (här tittade hon på mig haha) att det jag börjat bli tråkigt så nu kollar vi på film istället". Så det var precis det vi gjorde haha. Det var som att en stor sten lätta från mitt hjärta! 

Sedan på eftermiddagen sa jag som skämt till min lärare "kan vi inte strunta i att skriva den uppgiften och göra ett prov istället?" Och hon sa ja! Haha, blev pussad och kramad av flera klasskamrater haha, och Emma och jag körde en dubbelemma "hoppdunk" hon hjälpte ju såklart till med att övertala vår lärare! Så skönt!

Jag var poppis idag känner jag! 

Dock var jag sammanlagt tvungen att vänta på pappa i nästan 5 timmar... Möten osv. Kul... men jag tog och pluggade samhäll (har prov imorgon så ni kan ju gissa vad jag gör jag nu...) under den tiden! 
Dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0