Lördag den 26 oktober

Hej gummor och gubbar! De senaste dagarna har varit hektiska, igår var jag med Sanna och Emma hela dagen. Vi spelade in vår dokumentär till skolan och allt gick inte riktigt som vi trodde. Det är verkligen sjukt svårt att agera när man väl står framför kameran! Så det blev väldigt mycket skratt, lite tårar, prestationsångest, irritation, stress, fyllda minneskort och tomma batterier. Men trots alla motgångar blev resultatet ganska så bra. Nu återstår det bara att klippa ihop det sista och det är nästan klart för jag satt uppe halva natten och jobbade med det. Orkar inte ha det hängande nu på lovet. För det är ju faktiskt det, lov. Äntligen!
 
Idag har jag varit iväg med familjen hela dagen. Vi var och köpte massor av saker, bland annat en Mac till Dan för han satte sig på sin gamla så den gick sönder. Smart. Vi köpte även, mat, godis, leksaker till Munde och lite mer. Dock var vi inte i några klädbutiker så jag fick inte med mig något hem, det kanske var tur det. 
Nu har jag precis ätit och sitter och kollar på Så Mycket Bättre, ganska bra faktiskt. Jag älskar verkligen Agnes så jag tror jag ska följa programmet eller i alla fall försöka se hennes uppträdanden.
 
Senare ska jag kolla på Vampire Diaries som äntligen kommit ut. Det kom aldrig ut igår... Vart super ledsen när jag hade tänkt att kolla och så fanns det inget att kolla på...! Aja, nu fick jag något till idag istället. Om jag orkar så ska jag se på någon film också, jag är ju typ den enda som inte har sett The Hunger Games... Jag har typ sett alla filmer, filmfreak som jag är. Men faktiskt inte den. Fast den hör inte riktigt till den gener som jag brukar kolla på så det kan ju vara därför. 
 
Hoppas ni alla har en bra helg och framförallt kommer ha ett bra lov.
Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0