Höst

I förrgår sov Jossan hos mig. Precis när jag skulle gå och lägga mig ringde hon och frågade om hon kunde sova här och självklart kunde hon det så hon kom, vi kollade på en film (som tog 100 år att välja för att vi har redan sett allt, haha) sedan la vi oss och sov.
 
När vi vaknade åkte vi och handla inför kvällen och när vi kom hem fixade vi oss inför vår fotodag. Det är så fina färger ute just nu så vi passade på innan alla löv blir bruna och slemmiga... Vi fotade enskillda bilder, tillsammans och bilder med Manne. Blev tyvärr inte så nöjd med resultatet men det gör inte så mycket.
Endel bilder har lite konstigt ljus men så kan det vara ibland haha. Älskar bilderna på Jossan och Manne, hatar de på mig men det bjuder jag på.
 
På kvällen myste vi framför idol, fan att George åkte ut. Är det ett skämt eller...? Jag blev jättearg och ledsen. Dessutom fick jag reda på att en hund som jag känner väldigt väl dog igår så då blev jag även jätteledsen för det också... Det blev några tårar under kvällen. Men hon var väldigt gammal, nästan 17år vilket är ganska ovanligt bland hundar. I människoår blev hon 119år, så ja ni fattar att hon var gammal. Så det var ändå lite skönt för henne att få somna in, då man faktiskt sett på henne att hon inte varit tipptopp det senaste året. Men det är ändå väldigt tråkigt. Om vi i familjen är borta umgås jag mer med hundar och barn än vad jag gör med de vuxna, haha. That's me! Så det känns som sagt tråkigt.
 
Idag ska jag plugga lite, jag måste skriva ett tal. KUL... Sedan ska jag umgås med min familj, förmodligen kolla på någon film eller något annat kul. OCH så ska jag se första avsnittet av Vampire Diaries säsong 5 som har kommit ut! Ni skulle sett min reaktion när jag insåg att det fanns ute, hade totalt glömt bort att det skulle komma ut nu så jag blev helt hyper och jätteglad. Jossan bara satt och kollade på mig medan jag hoppade av glädje! Älskar det så mycket! Så det måste jag också kolla på idag, typ nu!
 
Ha en underbar helg, Pussshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0