First Impression- Vitamin E sink-in moisture mask

 
För några dagar sedan köpte jag denna ansiktsmask så jag tänkte göra en first impression på den. Än så länge så tycker jag att den verkar super. Jag har sovit med den två nätter av tre och jag blev faktiskt riktigt förvånad över hur bra den är. Jag hade lite skrovlig hud under min haka och det försvann under bara en natt med ansiktsmasken. Det är även stor skillnad på mina kinder, babyrumpa på hög nivå.
 
Så jag rekomenderar verkligen denna mask. Den är från The Body Shop och heter som sagt Vitamin E sink-in moisture mask som ni kan se på bilderna ovan. Masken kostade 195:- men jag tycker verkligen att den är värd det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0