Stuck in my heart

Hej, nu är det äntligen lördag!
Jag vaknade precis så jag tänkte ligga kvar och kolla på VD. Hann inte kolla på det igår. Jag kollade på Tsatsiki istället, så himla bra.
 
Just nu har jag inga planer för dagen, ganska skönt ändå. Om jag lyckas få tag på Jossan kommer vi säkert ses. Kanske följer med henne till stallet eller något. Jag var faktiskt med henne i trosdags. Vi hoppade med både Manne och Cocke, så jäkla kul! Var typ hundra år sedan jag hoppade. (ordentligt). Cocke är både större och yngre än Manne så Jossan kunde hoppa väldigt högt, hon tror att det var det högsta hon någonsin hoppat. Men vi vet inte riktigt, det fanns nämligen ingen märkning på hinderstöden. Men det var upp till min armhåla i alla fall, Kanske 125-130 eller mer (jag är 171cm). Vi har ingen aning egentligen. Kul var det i alla fall. 
 
Kommer ni ihåg den här låten?
Den var med i Tsatsiki, minnen!
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0