@skolan...

Första dagen i skolan är snart avklarad! Skulle vilja säga att jag ska gå hem och mysa sen men nej, jag har saker att göra. Kul. Men vid 10 ska jag i alla fall se fest hos Bagge Whalgren eller vad det heter. Men först kanske det är bra att ta sig hem. Får se om jag kör hem sen när pappa slutar, beror lite på hur mörkt det hinner bli... Jag har inte kört på 3 veckor så känns lite sådär om jag ska vara ärlig. Har kört i mörker förut men inte så långt. Aja, det brukar gå bra ändå.

I alla fall så färgade jag håret igår igen, det blev mycket bättre än första gången och det är väll tur det. Nu är det mörkare och inte blaskigt som det var tidigare. 

Dåliga bilder men ni ser lite i alla fall! 
Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0