När allt är tungt är det tur att jag har er!

Taggat inför NP hela kvällen...! (Jag vet att det heter KP nu för tiden, men det låter så fail så jag kallar det NP fortfarande) Haha, nej men jag har tänkt på det i alla fall. Det är tanken som räknas. Vi ska ha det i engelska imorgon bitti och det är mitt svagaste ämne så ja, jag är nervös! Dessutom har jag inte tränat så mycket som jag borde, jag tror att alla känner igen sig i att skjuta upp saker. Varje gång...! Dock har jag tränat mer än de i klassen (tror jag, jag vet ju inte alla men jag känner mina klasskamrater ganska så väl vid det här laget) Så jag får gå dit, göra mitt bästa och nöja mig med det. Så är det, man kan inte vara bra på allt.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0