Och... där slutade det för oss.

Idag lägger vi nog alla huvudet tungt mot kudden. Jag talar självklart om matchen... Vi var bra men Ronaldo är snäppet vassare. Så är det bara. (Vågar man ens gå in på facebook?)
Men nu ska vi inte hänga läpp för det, jag tycket faktiskt att vi stod på oss ganska bra, Zlatans frispark var riktigt snygg och vi kämpade på riktigt bra. Och som min mamma sa, "vi ska vara glada för 1994". Ett år att minnas.
 
Nu låter det som jag är största fotbollsfanset men det är det sista jag skulle kalla mig själv. Kollade inte ens på hela matchen. Jag satt framför fest hos Bagge Wahlgren istället, sååå bra! 
 
Hur har er kväll varit? Om man bortser från matchen alltså! Min har varit helt okej, inget plugg för min del. Var barnvakt åt Munde mellan 18.30 och 21.30 för mamma var iväg. Så jag hade fullt upp, han är ett litet monster.
 
Söta unge!
Pusss på er!
 
Psss... Imorgon runt lunch kommer en haul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0