Gårdagen

Igår var jag på student kickoffen tillsammans med Adde, det var jättekul. Framförallt att träffa Adde, det var ett tag sedan. Det enda som hade kunnat göra kvällen ännu roligare var folket. Vi kände inte så jätte många, men i övrigt var det som sagt kul. Kort sagt kan man kalla det "kunskapåterträff". Det var väldigt många där från min gamla klass. Annars var det som vanligt, några var för fulla, andra normalt berusade och så fanns det de som man inte vet vad de fått i sig! Jag förstår inte folk som håller på att strula runt med alla...? Usch...!
Vi såg två tjejer som stod och dansa med tre killar och de juckade, strulade och jag vet inte vad med alla, de bytte hej vilt... Ae, mår typ illa av att se sånt. Men det är ju deras liv så jag ska inte lägga mig i, haha.
Hoppas ni också hade en bra kväll! 



Haha han tittat in i kameran!
Fick för mig att lägga gurkan på ögonen istället för på mackan... Why...?
Pussshej!


Kommentarer
Postat av: adrianna

love you babe

Svar: Love you too!
Emma Vinell

2013-11-17 @ 12:40:53
URL: http://adri.devote.se
Postat av: Linn Svensson

Gud va lika ni var på tredje bilden! Är ni släkt på något vis?
Checka gärna in min blogg, ska böra uppdatera på nytt :)

Svar: Haha, nej vi är vänner. Konstigt nog är det många som säger det! Själv ser jag ingen likhet, dock är det lite läskigt eftersom vi är födda samma dag ;)
Emma Vinell

2013-11-18 @ 17:03:56
URL: http://www.nattstad.se/liinnrs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0