Dear John

Vädret gör mig deprimerad. Så är det bara, som tur var hämtade mamma mitt paket från ellos förut. Blev väldigt nöjd, så det piggade upp mig lite. Tror jag visar er resultatet ikväll/imorgon. Många har redan sett vad det var i, haha. Kunde inte hålla mig! 
 
Imorse kollade jag på filmen Dear John som är en av mina favoritfilmer, jag läste nämligen klart boken igår så jag tänkte titta på filmen i samma veva. Funderar faktiskt på att läsa om den, för jag läste den på engelska så om jag läser den igen tror att jag lär mig mer. Vi märker. I vilket fall är filmen grym, precis som boken. Jag tror jag grät mer än halva filmen. Den är så sorlig. (Haha, började gråta nu med. Wtf, är det med mig idag?) Jag har faktiskt till och med en tavla från filmen på min vägg, är inte det tillräckligt mycket bevis på att jag verkligen älskar filmen? Haha. Det är som med Sanna och Titanic. (Har jag inte rätt Sanna?) I vilket fall, om ni letar efter en mysig låt till höstmörkret som man kan gråta till kan jag verkligen rekommendera denna:
Älskar och har alltid älskat den.
Blir inte ni så? När ni ser en film börjar man lyssna på låtarna från den. Sedan slutar man lyssna efter ett tag (som med alla låtar) men nästa gång man ser filmen är låten minst lika bra igen. Inte så bra förklarat men ni fattar kanske ändå. Så är det för mig i alla fall, så nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på låtarna från filmen med massa godis och bläddra igenom elloskatalogen.  
Pussss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0