Lyckligt slut

Hejhallååå!
Under eftermiddagen och kvällen har jag hunnit med mycket! Jag kom hem vid kanske16.30? Kommer knappt ihåg men sur och arg var jag i alla fall... Det är nämligen en av mina lärare som beter sig jävligt illa mot de flesta i klassen (alla utom hennes favorit elever...) Men som tur var muntrades jag upp av både min lillasyster Clara och hennes kompis + Albin, så det gick över ganska så snabbt. De ville tydligen leka med mig men jag var tvungen att plugga lite först så det fick vänta. Så jag sprang upp till mitt rum för att göra klart min uppgift, sen var det mat efter två timmar och efter det har jag bara haft det riktigt mysigt med två söta flickor.
Först hoppade vi studsmatta, berättade spökhistorier (kan inte direkt säga att de var läskiga men ändå) och efter det kollade vi på en film tillsammans med fredagsmys. Känner att det var precis vad jag behövde, lite avkoppling.
 
Nu ska jag ligga i min rosa, mjuka, varma, sköna, härliga säng med choklad och se om jag hittar någon bra film. Har inga problem med att se två filmer i rad, det är en baggis ;) däremot vet jag inte om jag orkar hålla mig vaken... Det har varit en tuff vecka så mina ögonlock är fyllda med sand eller vad man nu brukar säga? Jag märker ju om jag somnar eller inte! Jag har i alla fall inga som helst planer på att gå upp ur sängen förens imorgon vid typ 12.00, hehe (bara i nödfall). Har flera små lösningar så att jag ska slippa röra mig! Jag har ett glas, min tandborste och tandkräm bredvid sängen så jag ändå ska kunna borsta tänderna. Sen har jag en potta under sängen så jag ska kunna uträtta mina behov. Haha, nej ingen potta men det kanske skulle vara en idé? Ja, jag får tänka på saken.
 
God natt nu alla fina! (Tycker att den här låten passar bra som ett avslut på denna vecka)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0