Jag är en fattig tjej med dyr smak...

Just nu vill jag ha allt... Men jag nöjer mig inte med något halvdyrt utan skitdyrt ska det tydligen va... Produkten håller i och för sig längre, alltså det är bättre kvalité men ändå jag är en fattig student ;)

Den senaste tiden har jag letat ballerinor, jag vill verkligen ha lite sommrigare skor nu till vår och sommar. Men som jag sa, jag har dyr smak så vi får se vilka det blir. Jag ska gå på stan någon dag i vecka för jag har några ärenden att uträtta, så då får vi se om jag hittar några skor! Dock har jag ofta problem med att hitta skor, jag har väldigt smala fötter och vader så allt passar tyvärr inte...
Btw, jag ska ställa undan vinterskorna i veckan och ta fram mina vita converse, mina svarta har jag redan använt en längre tid men nu börjar de bli dags för de vita att komma ut ur garderoben (haha, ut ur garderoben!) så jag har ju ändå sommarskor, men jag vill ha mer!
I LOVE SHOES (vem gör inte!?)

Nae nu ska jag sova sova sova! Känns som att det är det enda jag gör nu förtiden! Halva dagen har jag legat i vår hängmatta och lyssnat på musik och den andra halvan har jag hjälpt pappa med allt möjligt...! Men imorgon blir det inget sova, har nämligen matteprov på måndag så jag måste plugga järnet!
Usch fy blä!
Godnatt på er! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0