INFO- sociala medierna

Okej, jag vet att jag knappt bloggar längre... Jag ska bli bättre (som jag alltid säger btw) men jag ska i alla fall försöka!
 
I vilket fall så är jag aktiv på andra sätt så ni kan ju följa min vardag på:
 
Instagram - Emmavinell
Snapchat - Emmavinell
Vine - Emmavinell
Facebook - Emma Vinell
VideofyMe - Emmavinell
 
Aa ni fattar, sök på Emmavinell på de flesta sociala medierna så brukar jag ploppa upp! Jag är sällan sen med att prova något nytt!
 
Föresten så har säkert inte alla hört talas om Vine! Det är ganska nytt så det är okej att inte veta vad de är! Tänk er instagram (det är illa om man inte vet vad det är... så därför tänker jag inte förklara) fast med videosar! Låter det inte frestande?!?! Det är faktiskt jätteroligt, man lägger ut korta och oftast ganska roliga klipp på 4-6 sekunder som de som följer en sedan kan se. Precis som instagram! Under den senaste veckan är det sjukt många som har skaffat det så snart har det inte undgått någon. Känner mig faktiskt lite stolt att jag har haft det i över 2 veckor, haha! Men i vilket fall, skaffa det, följ mig, så följer jag tillbaka!
 
Ha det bra nu så ses vi i cyberrymden! Okej det lät töntigt...
Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0