Dagen...

Hejhej! Nu sitter jag och kollar på lets dance, gooo Maria och Oscar! Hehe, men okej... Jag älskar Maria men om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att de andra borde komma till finalen..! De är mycket bättre.

I alla fall, min dag har inte varit inte så bra. Dagen började med svenska, jag jobbade tyvärr inget... Vilket jag ångrar nu efteråt :( Sen hade vi psykiatri och det var då min magkatarr började...!
Efter psykiatrin hade vi matte i typ 15 min (sen skulle vår lärare rätta KP)
Efter vår lilla håltimme skulle vi ha muntligredovisning men jag mådde riktigt dåligt vid det laget så jag gick hem...
Hemma tog jag några tabletter och lite nyponsoppa sen la jag mig och sov till två filmer så nu mår jag mycket bättre!

(Några bilder från veckan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0