Påsklov

Hej!
Nu är det påsklov, F-I-N-A-L-L-Y!
Har ganska mycket bokat med familjen och med vänner och så, så det ska bli kul. Idag hade vi en ganska kort dag för att vara oss. Vi slutade redan klockan 14:30. Dagen startade med engelska, sen hade vi mentorstid och sen istid. Var väll inget speciellt direkt, ganska skönt. På engelskan satt vi och jobbade med en text, sen snackade vi bara om lite av varje på mentorstiden... Onödigt! På istiden gick jag och Julia C upp och hade svenska, skulle först gå forever alone men lyckades dra med henne! ;) Vi fick jobba i lärarrummet för att de målar om men det var ganska skönt att sitta i en mjuk soffa istället för att sitta på en stenhård stol + att de lärarna som sitter där inne är väldigt sköna ;'D (Ska föreställa en skrattande gubbe...)så vi hade det ganska roligt! I ALLA FALL! sen hade vi matte i 1,5 timar och sen fick vi gå hem! Sista lektionen sket vi i, haha vår lärare var med på det asså!
 
Efter skolan åkte jag och Sanna ner till stan och jag köpte massa godis, sanna med för den delen men det var inte till henne utan till hennes pojkvän (suresure), bara utifall att man inte får något i påsk. Efter det tog jag bussen hem, hämtade min lillebror hos dagmamman och sen satte vi oss (hela familjen) ute i solen och fikade med massa kakor och glass :) Mysigt! Sedan dess har jag bara kollat på tv och ätit av godiset, mumsigt! Nu vet jag inte vad som händer under kvällen, mer tv? Promenad? (skulle träna men hittar inte min sport-bh...) Plugga matte..?  vi märker väll! 
Hoppas att alla har en superbra start på påsklovet! Pusss
 
Snyggaste outfiten på länge! Tur att man bor på landet, för ingen bryr sig.
 
Mums!
Played with my camera!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

OMG, vad långt hår du har fått!!! :)

Svar: Haha, ja kanske många som säger det, jag vill ändå ha längre eller kortare. Jag ligger typ mittemellan just nu, men tack! ;)
Emma Vinell

2013-03-28 @ 20:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0