Hejarklack

Rubriken skulle bli "hejhallå" men det blev tydligen hejarklack? Haha, i alla fall HEJ. Måndag heter det va? Inte roligt men ändå inte veckans värsta... Min värsta dag är nog tisdagar... Tänk på måndag är det kul att träffa all igen och sen på tisdag har man liksom träffats efter helgen men det är ju såååå långt kvar till helgen... (Fast vi har sovmorgon men om man räknar bort det) Känns som jag redan skrivit detta någon gång men jag orkar Inge bry mig ;)

Vad har jag gjort idag? Inget intressant! Först hade vi håltimme för min skola är SÄMST på att ge ut information... Och man undrar ju ibland om de som styr stället har några hjärnceller överhuvudtaget... Vi sitter utanför mattesalen och väntar och väntar, tillslut går några bort till rektorn som har sitt kontor 20 meter bort kanske? Så säger hon att han är sjuk. Men okej tack för det! För det första: Är det svårt att resa på sig så vi slipper sitta och undra? Gör det andra: vi skulle ju kunnat ha sovmorgon om de skulle kunnat lägga ut på hemsidan när lärare är sjuka och inte har någon vikarie? Hallå lever på på 1800- talet eller 2000- talet...?

Sen hade vi i alla fall idrott och jag köttade på, haha jag är verkligen ingen som står och halvt ser på utan jag är i alla hörn på samma gång! Hoppas det inte är jobbigt för de andra bara, för jag gör det ju bara för att jag älskar att idrotta. Tyvärr har jag ju slutat alla sporter jag tränat... Aja. Förresten så fick jag A på mitt idrottsprov! WOOPWOOP! Glad osv. Sen hade vi psykiatri och vi gjorde en upg. Som jag faktiskt blev klar med på lektionen, jag brukar alltid vilja finslipa hemma men när vi fått dator går allt mycket snabbare.

Sen var det dags för en föreläsning, fattar ärligt inte varför den var nödvändig... Men vi fick tillbaka våra upg.er Efteråt och jag blev ännu gladare! Först fick jag A och sen ett C. Kunde kämpat mer på den ena men vi har haft såååååå mycket så jag är ändå nöjd eftersom det varit stressigt... Sen var det mattestöd och jag känner mig lite säkrare på några grejer men annars inget! Roligt inlägg... Men imorgon kommer massa bilder! Lovar, pussss hej då :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0