Fredag nu dååå

Hejhej! Nu sitter jag på bussen hem och blev precis omkörd av 5 polisbilar! Okej Norrköping vad händer?

Det var inte det jag skulle komma till men i alla fall... Idag är det fredag som alla redan vet och ni som inte visste det får en glad överraskning. Efter skolan gick jag på stan med Sanna. Jag ville hitta ett fodral till den nya skoldatorn, men nej istället blev det ett IPhoneskal, 3 nagellack och godis. Men aja...
Min fredagskväll ska spenderas men Jossan, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men antar att det slutar med mys framför tv:n. Sen ska jag sova hos henne för på lördag ska hon tävla men Manne (hennes häst) så då ska vi upp tidigt. Sen har jag inte planerat mer! Ska plugga som vanligt men annars inget, inte för att det kommer bli tid över men i alla fall. Puss hej, trevlig helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0