Carpe diem- yeah right? Heard about school?

Hej alla grada och underbara!
Nu är sista punkten struken för dagen och jag skickade precis in det sista arbetet! SKÖNT!
 
Specialpedagogiks upg. med sannapanna
Mattestöd
Förklaringsmodeller
 
Det var inte så små upg. heller ska ni veta så det är en sten som lättar från mitt hjärta!
Nu ska jag ofixa mig och krypa ner framför datorn och Pretty Little Liars, vilket ska bli härligt! Gick precis upp från soffan i källaren hehe men ändå! Har sett på Familjen annorlunda (love that program) men jag lääängtar ändå efter min säng och bara tanken på att vi har sovmorgon imorgon gör det bara ännu mer frästande! Sååå jag ska väl sätta igång!
 
Imorgon blir det precis som idag en halvdag, tror vi har en, två eller tre lektioner och sen har jag utvecklingssamtal så jag kommer nog ändå hem ungefär samma tid som vanligt. Aja har inte så mycket att göra ändå, vad jag vet i alla fall!? Bara mattemattematte som är svårtsvårtsvårt... Blir nog lovskola så jag hinner ikapp allt eftersom jag var sjuk och så... Imorgon ska jag föresten vara med älsklingen mig (Jossan) får se vad vi ska hitta på? Prata?
 
Men aja, nu ska jag som sagt ofixa mig! Pusss hej hoppas alla haft en super dag trotts skolan!
(Vår söta framsida! Vi förväntar oss ett stort jävla A nu!)
Puss bebis!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig!!

Svar: okej, tack. hahah vet inte vad jag ska svara! :'D
Emma Vinell

2013-03-26 @ 15:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0